|
Prezentacja aut naszego team'u
- narazie wersja beta
aktualizacja 12.02.09

"GRat"
- Robert Kufel
W TRAKCIE BUDOWY NOWEGO
Silnik:
Mercedes 3.0 Turbodiesel, plus intercooler, 147PS, max moment obrot.
273Nm
Skrzynia biegów:
Mercedes typ G1/18-5/6,15
Skrzynia
rozdzielcza:
Robur, dwubiegowa z przystawką mocy,
Przełożenie główne:
4,63
Most przedni:
Patrol GR blokada ARB
Most tylny:
Patrol GR z oryginalną blokadą
Zawieszenie:
Przednie - cztery drążki rurowe i drążek Panharda, dwa amortyzatory
Bilstein 9100, po dwie sprężyny na amortyzator Hypercoil. Tylne -
wahacz trójkątny i dwa drążku rurowe, dwa amortyzatory Bilstein
9100, po dwie sprężyny na amortyzator Hypercoil.
Hamulce:
Orginalne Patrol GR, hamulec pomocniczy tarczowy, hydrauliczny
Koła:
Opony Simex 36", felgi Dotz 16x8"
Nadwozie:
Klatka przestrzenna z rur bezszwowych. reszta poszycia paneli z
aluminium
Masa:
1800kg
Układ chłodzenia:
Chłodnica z tyłu, cztery wentylatory Spal, dodatkowa pompa cieczy
chłodz., możliwość sterowania wydajnością układu chłodzenia
Wyposażenie:
"Podwójna" wyciągarka mech. z BRDM-a, elektr. 12000lbs, metromierz
Explona Dakar, kompresor ARB, halogeny ksenonowe, interkomy.
Auto opisane w
OFF-ROAD PL - w
numerze 10(88)2007
str1,
str2,
str3,
str4.
Historia rajdowa
właściciela:
był i będzie chyba na wszystkich.
"CJ"
- Grzesiek K.
W TRAKCIE PRZEBUDOWY
Silnik:
Toyota LC 4.2 TD
Skrzynia
biegów:
Volvo Laplander c303
Skrzynia
rozdzielcza:
c303 z PTO
Most przedni:
c303
Most tylny:
c303
Zawieszenie:
wydumka z beleczego (troszkę mercedesa, lj, i coś tam jeszcze )
Hamulce:
c303
Koła:
orginał c303, opony 37"/12,5
Nadwozie:
klatka przestrzenna z rur bezszwowych made in DxD + laminat wrangler
cj
Masa:
2240kg
Wyposażenie:
wyciągarka mech. volvo, elektr. 10000lbs, metromierz
Project
Jimny Twins - Patryk G. i DaN
W TRAKCIE BUDOWY
auta
w trakcie budowy na sezon 2009
Opis aut
na stronie jimny.4x4.net.pl
Patrol
GR - Mirek G.
Samochód
przygotowany do RMPST, 8 x bilstein, silnik benzyna BMW 2,5, skrzynia BMW,
reduktor GR, kubełki, pasy sportowe, klatka bezpieczeństwa,
chłodnica przeniesiona na tył samochodu, masa samochodu 1500kg.
Samochód posiada książkę sportową pojazdu.

SamuraI - Mariusz S. Maristez
W TRAKCIE PRZEBUDOWY
Stan na dziś:
1.3efi 92r. 69KM,
resory od mazura
wzmacniane +2cm dłuższe (odchudzone), blokada tylnego mostu
BesterLocker, snorkel z kwasówy, metromierz, Amorki:
tył-polonez truck, przód - MB kaczka. reduktor 410 deLux, klatka
wewnętrzna, oponka Fedima 195R15 (nalewka simexa). trochę pocięte,
trochę pospawane.
W odległych planach: tarczówki z tyłu, zabudowa z aluminium,
fotele
kubełki, może elektryk za fotelami.
Historia rajdowa
właściciela:
Sahara 3 2004,
Yellow Dream IX 2005, Rajd Gór Swowich VII 2006, Yellow Dream X
2006, Rajd Gór Swowich VIII 2007, Błotny Muflon 2007, Bacówka Off
Road III 2007, Żwirownia Trophy 1 2007, Żwirownia Trophy 2 2008
Nissan
Patrol GR - Biniu
W TRAKCIE PRZEBUDOWY
Auto z
drugiej ręki - robi wspaniale - w pierwszej wersji
miał być
rodzinny :). Stan na dziś: lift 2" - oponki 35" - snorkel -
blokada tylnego mostu - i
jeszcze parę innych dupereli. Aktualnie w przebudowie, docelowo
będzie wykonane - blokada przedniego mostu - klatka zewnętrzna
- skrócenie przodu i tyłu auta - dach na złom - BeadLocki i
wykonanie parę innych rzeczy
Właściciel na codzień
jeździ:
Opel
Frontera
Historia rajdowa
właściciela:
Bacówka Off
Road III 2007, Żwirownia Trophy 1 2007, H6 Żagań 2007.
W planach na 2008:
jeździć , jeździć - a i jeszcze szukam sponsora strategicznego
Nissan Patrol GR Y60A - Kozi
Krótki, 93r.
Silnik: Nissan RD28T, moc i moment nieznane, wersja
zmodyfikowana z dodatkową chłodniczką oleju mającą zmniejszać ryzyko
przegrzania, wydaje się, że jeszcze w niezłej kondycji
Skrzynia biegów: oryginał , czasem wyje piątka i na luzie
grzechocze - ponoć norma
Skrzynia rozdzielcza: oryginał
Most przedni: Patrol GR
Most tylny: Patrol GR z oryginalną blokadą
Zawieszenie: zestaw OME + 2" , tył siedział więc dodatkowe
podkładki nad sprężyny +30 mm, prowadnice sprężyn z tyłu, obniżone
mocowanie łączników stabilizatorów
Hamulce: Orginalne Patrol GR,
Koła: Opony BFG MT 33" x 12,50 " R15, felgi oryginał (15 x 7
chyba)
Nadwozie: Lekko zmodyfikowane, nieco pordzewiałe
Masa: nieznana ale znaczna
Układ chłodzenia: niezmodyfikowany
Wyposażenie: wyciągarka elektr. 12000lbs monthana, reflektory
dalekosiężne, reflektory robocze ksenonowe przednie i halogenowe
tylne, zderzak przedni i bagażnik dachowy UP, safari snorkel , sporo
rzeczy w bagażniku, chiński kompas
Do zrobienia: oprócz bieżących napraw , tylny zderzak, progi,
osłona drążków, zestaw napowietrzania mostów i skrzyni, może
obniżenie skrzyni, dodatkowy wentylator chłodnicy
Właściciel na codzień jeździ: LC90 , rowerem, pływa kajakiem
Historia rajdowa właściciela: rozwija się dopiero
Suzuki
SJ413 - Kuros
Silnik: org. 1.3
Skrzynia biegów: oryginalna Suzuki
Skrzynia rozdzielcza: reduktor SJ410,
Zawieszenie: wzmocnione resory,
Hamulce: org.
Koła: opony Fedima Extreme z dętkami,
Wyposażenie: metromierz
ARO
M-461 "Muscel"" - Bury
Silnik: Ford 2.0 DOHC EFI 125KM, max moment obrot. 174Nm przy
2500obr/min
Skrzynia biegów: Ford MT75
Skrzynia rozdzielcza: GAZ 66, dwubiegowa z przystawką mocy,
Przełożenie główne: 5,15
Mosty napędowe: ARO M-461 "Muscel"
Zawieszenie: wzmocnione regenerowane resory, amortyzatory Star 742,
Hamulce: Serwo Audi A8, pompa o dużej wydajności FSO,
Koła: Opony labamba Simex 33",
Nadwozie: w planach Klatka przestrzenna z rur bezszwowych
Masa: nie stwierdzono
Suzuki
SJ413 - Bury
Silnik: oryg. G13B 1324 cm3 OHC 66KM, max moment obrot. 105Nm przy
3500obr/min,
Skrzynia biegów: oryginalna Suzuki
Skrzynia rozdzielcza: reduktor 4.13, przystawka mocy,
Przełożenie
główne: 3.727
Mosty napędowe: org. Suzuki wąskie, tył z blokadą BesterLocker
Zawieszenie: rozciągnięty rozstaw kół o około 50cm, przód -
sprężyny VW, 4 drążki rurowe pchane zawieszone na uniballach (bez
panharda!), amortyzatory Mercedes Bus207, tył -sprężyny VW, 4
drążki rurowe wleczone zawieszona na uniballach, amortyzatory
Mercedes Bus207
Hamulce: org.,
Koła: rolnik jodła 30x7,5x15 cali, felgi et-80!
Nadwozie: plan - klatka przestrzenna z rur bezszwowych wbudowana na
stałe w elementy blacharskie zderzaki oraz ramę,
Wyposażenie: Wyciągarka BigStar przód, 12000lbs tył i góra
SJ413 -
DaN
Suzuki
SJ313. Opony Sahara 31', tył na sprężynach z amorkami Rancho 5000,
przód resor z amorkami Mreca.
Gerard
- LR 200
Łukasz - L200
Wojtek - Samurai
Kaczor -
Samurai
Artur - Pajero
Krzysiek - SJ413
Marek - SJ413
Tomek - Samurai
Marcin Z. - SJ413

MarCeli - Samurai

Auta sprzedane
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki
Samurai - Bury
Silnik: org. G13B 1324 cm3 OHC 66KM, max moment obrot. 105Nm
przy 3500obr/min
Skrzynia biegów: oryginalna Suzuki
Skrzynia rozdzielcza: reduktor SJ410,
Przełożenie główne: 3.727
Mosty napędowe: org. Suzuki szerokie
Zawieszenie: Wzmocnione regenerowane resory,
Hamulce: org.
Koła: Maxi Cross Pneus Ovada 215R15,
Wyposażenie: Zderzak stalowy z zaczepami i hakiem tył, grill z
rurek przód, progi stalowe z rur
Patrol
GR - Mirek G.
Stan na dziś:
opony Simex 36" lift zawiechy +5cm.
amorki Bilstein. blokada mostu, kompresor do odpowietrzania mostów,
snorkel, klatka, wyciągarka Warn, ryfle w środku, fotele pół
kubełki, auto alarm, bagażnik dachowy, oświetlenie dodatkowe 8szt.
lampek, 2x optima, wentylator elektryczny, główny wyłącznik prądu w
aucie, no i tyle ogólnie brzydkie auto.
Historia rajdowa
właściciela:
Yellow Dream X
2006, Rajd Gór Swowich VIII 2007, Błotny Muflon 2007, Bacówka Off
Road III 2007, Żwirownia Trophy 1 2007
Suzuki
2.0 V6 "BUNT" - DaN i Maristez
Auto
sprzedane.
Silnik:
Ford Granada 2.0 V6, 120PS
Skrzynia biegów:
Ford Granada, skrócona obudowa skrzyni
Skrzynia
rozdzielcza:
Suzuki 410
Most przedni:
oryginał SJ413 z wzmocnionymi półosiami
Most tylny:
oryginał SJ413 z wzmocnionymi półosiami, blokada (chwilowo odpięta)
Zawieszenie:
podniesione resory
nad most, wzmocnione resory
Hamulce:
przód tarcze
Koła:
BFGoodrich
33/12,5/R15, Alufelgi Vitara
Nadwozie:
klatka przestrzenna, buda z SJ413
Układ
chłodzenia:
dodatkowy wentylator elektryczny z możliwością włączania ręcznego
Wyposażenie:
2 akumulatory,
halogeny przód 4szt, tył 2szt, snorkel, skrzynka, pasy sportowe
Shrotch,
fotele sportowe,
kierownica sportowa, odciągi,
wyciągarka elektr. 8500lbs T-MAX, CB radio, metromierz Road Master 4
+ pilot,
Historia rajdowa
właściciela:
....
Suzuki
SJ410 i Range Rover Clasic V8 - Dan i
Maristez

Robert K. - Patrol GR
Kaczor - Suzuki "Nyska" Piotrek
Z. i Guźik -Samurai
 |
|