Prezentacja aut naszego team'u - narazie wersja beta                                                            aktualizacja 12.02.09
     
 "GRat" - Robert Kufel                        W TRAKCIE BUDOWY NOWEGO
 Silnik:
Mercedes 3.0 Turbodiesel, plus intercooler, 147PS, max moment obrot. 273Nm
 Skrzynia biegów: Mercedes typ G1/18-5/6,15
 
Skrzynia rozdzielcza: Robur, dwubiegowa z przystawką mocy,
 
Przełożenie główne: 4,63
 Most przedni: Patrol GR blokada ARB
 Most tylny:
Patrol GR z oryginalną blokadą
 Zawieszenie:
Przednie - cztery drążki rurowe i drążek Panharda, dwa amortyzatory Bilstein 9100, po dwie sprężyny na amortyzator Hypercoil. Tylne - wahacz trójkątny i dwa drążku rurowe, dwa amortyzatory Bilstein 9100, po dwie sprężyny na amortyzator Hypercoil.
 Hamulce: Orginalne Patrol GR, hamulec pomocniczy tarczowy, hydrauliczny
 Koła: Opony Simex 36", felgi Dotz 16x8"
 Nadwozie: Klatka przestrzenna z rur bezszwowych. reszta poszycia paneli z aluminium
 Masa: 1800kg
 Układ chłodzenia: Chłodnica z tyłu, cztery wentylatory Spal, dodatkowa pompa cieczy chłodz., możliwość sterowania wydajnością układu chłodzenia
 Wyposażenie:
"Podwójna" wyciągarka mech. z BRDM-a, elektr. 12000lbs, metromierz Explona Dakar, kompresor ARB, halogeny ksenonowe, interkomy.
Auto opisane w
OFF-ROAD PL - w numerze 10(88)2007 str1, str2, str3, str4.
Historia rajdowa właściciela:
był i będzie chyba na wszystkich.


"CJ" - Grzesiek K.                                       W TRAKCIE PRZEBUDOWY
 Silnik:
Toyota LC 4.2 TD
 
Skrzynia biegów: Volvo Laplander c303
 
Skrzynia rozdzielcza: c303 z PTO
 Most przedni: c303
 Most tylny:
c303
 Zawieszenie:
wydumka z beleczego (troszkę mercedesa, lj, i coś tam jeszcze )
 Hamulce: c303
 Koła: orginał c303, opony 37"/12,5
 Nadwozie: klatka przestrzenna z rur bezszwowych made in DxD + laminat wrangler cj
 Masa: 2240kg
 Wyposażenie:
wyciągarka mech. volvo, elektr. 10000lbs, metromierz


 Project Jimny Twins - Patryk G. i DaN              W TRAKCIE BUDOWY
 
auta w trakcie budowy na sezon 2009
 
Opis aut na stronie jimny.4x4.net.pl







Patrol GR  - Mirek G.
 
Samochód przygotowany do RMPST, 8 x bilstein, silnik benzyna BMW 2,5, skrzynia BMW, reduktor GR, kubełki, pasy sportowe, klatka bezpieczeństwa, chłodnica przeniesiona na tył samochodu, masa samochodu 1500kg. Samochód posiada książkę sportową pojazdu.



 


 

SamuraI - Mariusz S.   Maristez 
            W TRAKCIE PRZEBUDOWY

 Stan na dziś:
1.3efi 92r. 69KM, resory od mazura wzmacniane +2cm dłuższe (odchudzone), blokada tylnego mostu BesterLocker, snorkel z kwasówy, metromierz, Amorki: tył-polonez truck, przód - MB kaczka. reduktor 410 deLux, klatka wewnętrzna, oponka Fedima 195R15 (nalewka simexa). trochę pocięte, trochę pospawane.
W odległych planach: tarczówki z tyłu, zabudowa z aluminium, fotele
kubełki, może elektryk za fotelami.
Historia rajdowa właściciela: Sahara 3 2004, Yellow Dream IX 2005, Rajd Gór Swowich VII 2006, Yellow Dream X 2006, Rajd Gór Swowich VIII 2007, Błotny Muflon 2007, Bacówka Off Road III 2007, Żwirownia Trophy 1 2007, Żwirownia Trophy 2 2008


Nissan Patrol GR - Biniu                           W TRAKCIE PRZEBUDOWY

 
Auto z drugiej ręki - robi  wspaniale  -  w pierwszej wersji miał być
rodzinny :). Stan na dziś: lift 2" - oponki 35" - snorkel - blokada tylnego mostu -  i
jeszcze parę innych dupereli. Aktualnie w przebudowie, docelowo będzie wykonane  - blokada przedniego mostu - klatka zewnętrzna - skrócenie przodu i tyłu auta - dach na złom - BeadLocki  i wykonanie parę innych rzeczy
Właściciel na codzień jeździ:  Opel Frontera
Historia rajdowa właściciela:  Bacówka Off Road III 2007, Żwirownia Trophy 1 2007, H6 Żagań 2007.  W planach na 2008: jeździć , jeździć  - a i jeszcze szukam sponsora strategicznego

 


Nissan Patrol GR Y60A - Kozi

Krótki, 93r.
Silnik: Nissan RD28T, moc i moment nieznane, wersja zmodyfikowana z dodatkową chłodniczką oleju mającą zmniejszać ryzyko przegrzania, wydaje się, że jeszcze w niezłej kondycji
Skrzynia biegów: oryginał , czasem wyje piątka i na luzie grzechocze - ponoć norma
Skrzynia rozdzielcza: oryginał
Most przedni: Patrol GR
Most tylny: Patrol GR z oryginalną blokadą
Zawieszenie: zestaw OME + 2" , tył siedział więc dodatkowe podkładki nad sprężyny +30 mm, prowadnice sprężyn z tyłu, obniżone mocowanie łączników stabilizatorów
Hamulce: Orginalne Patrol GR,
Koła: Opony BFG MT 33" x 12,50 " R15, felgi oryginał (15 x 7 chyba)
Nadwozie: Lekko zmodyfikowane, nieco pordzewiałe
Masa: nieznana ale znaczna
Układ chłodzenia: niezmodyfikowany
Wyposażenie: wyciągarka elektr. 12000lbs monthana, reflektory dalekosiężne, reflektory robocze ksenonowe przednie i halogenowe tylne, zderzak przedni i bagażnik dachowy UP, safari snorkel , sporo rzeczy w bagażniku, chiński kompas
Do zrobienia: oprócz bieżących napraw , tylny zderzak, progi, osłona drążków, zestaw napowietrzania mostów i skrzyni, może obniżenie skrzyni, dodatkowy wentylator chłodnicy
Właściciel na codzień jeździ: LC90 , rowerem, pływa kajakiem
Historia rajdowa właściciela: rozwija się dopiero


Suzuki SJ413 - Kuros

 Silnik: org. 1.3
 Skrzynia biegów: oryginalna Suzuki
 Skrzynia rozdzielcza: reduktor SJ410,
 Zawieszenie: wzmocnione resory,
 Hamulce: org.
 Koła: opony Fedima Extreme z dętkami,
 Wyposażenie: metromierz



 
ARO M-461 "Muscel"" - Bury

 Silnik: Ford 2.0 DOHC EFI 125KM, max moment obrot. 174Nm przy 2500obr/min
 Skrzynia biegów: Ford MT75
 Skrzynia rozdzielcza: GAZ 66, dwubiegowa z przystawką mocy,
 Przełożenie główne: 5,15
 Mosty napędowe: ARO M-461 "Muscel"
 Zawieszenie: wzmocnione regenerowane resory, amortyzatory Star 742,
 Hamulce: Serwo Audi A8, pompa o dużej wydajności FSO,
 Koła: Opony labamba Simex 33",
 Nadwozie: w planach Klatka przestrzenna z rur bezszwowych
 Masa: nie stwierdzono


 
Suzuki SJ413 - Bury

 Silnik: oryg. G13B 1324 cm3 OHC 66KM, max moment obrot. 105Nm przy 3500obr/min,
 Skrzynia biegów: oryginalna Suzuki
 Skrzynia rozdzielcza: reduktor 4.13, przystawka mocy,
 Przełożenie główne: 3.727
 Mosty napędowe: org. Suzuki wąskie, tył z blokadą BesterLocker
 Zawieszenie: rozciągnięty rozstaw kół o około 50cm, przód - sprężyny VW, 4 drążki rurowe pchane zawieszone na uniballach (bez panharda!), amortyzatory Mercedes Bus207, tył -sprężyny VW, 4 drążki rurowe wleczone zawieszona na uniballach, amortyzatory Mercedes Bus207
 Hamulce: org.,
 Koła: rolnik jodła 30x7,5x15 cali, felgi et-80!
 Nadwozie: plan - klatka przestrzenna z rur bezszwowych wbudowana na stałe w elementy blacharskie zderzaki oraz ramę,
 Wyposażenie: Wyciągarka BigStar przód, 12000lbs tył i góra


SJ413 - DaN
 
Suzuki SJ313. Opony Sahara 31', tył na sprężynach z amorkami Rancho 5000, przód resor z amorkami Mreca.
 







        Gerard - LR 200                           Łukasz - L200                           Wojtek - Samurai
          

       Kaczor - Samurai                          Artur - Pajero                             Krzysiek - SJ413
          

       
   Marek - SJ413                            Tomek - Samurai                       Marcin Z. - SJ413
          

          MarCeli - Samurai
 




                                                                     Auta sprzedane
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 
Suzuki Samurai - Bury

 Silnik: org. G13B 1324 cm3 OHC 66KM, max moment obrot. 105Nm przy 3500obr/min
 Skrzynia biegów: oryginalna Suzuki
 Skrzynia rozdzielcza: reduktor SJ410,
 Przełożenie główne: 3.727
 Mosty napędowe: org. Suzuki szerokie
 Zawieszenie: Wzmocnione regenerowane resory,
 Hamulce: org.
 Koła: Maxi Cross Pneus Ovada 215R15,
 Wyposażenie: Zderzak stalowy z zaczepami i hakiem tył, grill z rurek przód, progi stalowe z rur

Patrol GR - Mirek G.

 Stan na dziś:
opony Simex 36" lift zawiechy +5cm. amorki Bilstein. blokada mostu, kompresor do odpowietrzania mostów, snorkel, klatka, wyciągarka Warn, ryfle w środku, fotele pół kubełki, auto alarm, bagażnik dachowy, oświetlenie dodatkowe 8szt. lampek, 2x optima, wentylator elektryczny, główny wyłącznik prądu w aucie, no i tyle ogólnie brzydkie auto.
Historia rajdowa właściciela: Yellow Dream X 2006, Rajd Gór Swowich VIII 2007, Błotny Muflon 2007, Bacówka Off Road III 2007, Żwirownia Trophy 1 2007


 Suzuki 2.0 V6 "BUNT" - DaN i Maristez
 
Auto sprzedane.
 Silnik:
Ford Granada 2.0 V6, 120PS
 Skrzynia biegów: Ford Granada, skrócona obudowa skrzyni
 
Skrzynia rozdzielcza: Suzuki 410
 Most przedni: oryginał SJ413 z wzmocnionymi półosiami
 Most tylny:
oryginał SJ413 z wzmocnionymi półosiami, blokada (chwilowo odpięta)
 Zawieszenie:
podniesione resory nad most, wzmocnione resory
 Hamulce: przód tarcze
 Koła: BFGoodrich 33/12,5/R15, Alufelgi Vitara
 Nadwozie: klatka przestrzenna, buda z SJ413
 Układ chłodzenia: dodatkowy wentylator elektryczny z możliwością włączania ręcznego
 Wyposażenie:
2 akumulatory, halogeny przód 4szt, tył 2szt, snorkel, skrzynka, pasy sportowe Shrotch, fotele sportowe, kierownica  sportowa, odciągi, wyciągarka elektr. 8500lbs T-MAX, CB radio, metromierz Road Master 4 + pilot,
 Historia rajdowa właściciela: ....

 Suzuki SJ410 i Range Rover Clasic V8 -  Dan i Maristez
  
   
    Robert K. - Patrol GR             Kaczor - Suzuki "Nyska"     Piotrek Z. i Guźik -Samurai
          

img src="http://spirostats.net/piwik.php?idsite=6" style="border:0" alt="" />